marți, 18 mai 2010

Momente în istoria relaţiilor publice

1900 Prima agenţie de Relaţii Publice: Publicity Bureau of Boston
1904 Ivy L. Lee devine consultant de relaţii publice
1913 Ludlow Massacre promovează relaţiile publice corporatiste
1923 Edward L. Bernays publică Cristalizarea Opiniei Publice, prima carte de relaţii publice
1929 E. Bernays lansează "Torţele Libertăţii", campanie de prevenire a fumatului
1948 Crearea Societăţii Americane de Relaţii Publice (PRSA)
1950 Adoptarea Codului de Standarde Profesionale PRSA
1955 Crearea Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA)
1965 PRSA introduce acreditarea profesională în domeniul PR
1970 Crearea Asociaţiei Internaţionale a Comunicatorilor din domeniul Afacerilor (IABC)1989 Criza Exxon Valdez are un impact extrem de negativ asupra domeniului relaţiilor publice
2000 Codul Etic al PRSA este reformulat ca ghid de conduită
2002 PRSA impune acreditarea profesională ca standard de bune practici în PR

4 comentarii:

  1. Este bine de stiut toate aceste etape care au dus la dezvoltarea relatiilor publice. Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un istoric impresionant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place blogul tau. Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. "1929 E. Bernays lansează "Torţele Libertăţii", campanie de prevenire a fumatului"
    Campania a fost realizata cu scopul promovovarii fumatului in randul femeilor, nu a avut scop preventiv.

    RăspundețiȘtergere



Persoane interesate