Adesea, relaţiile publice sunt considerate a fi acea funcţie a managementului prin care se stabilesc şi menţin relaţii bidirecţionale între o organizaţie, comercială sau necomercială, şi audienţa ori publicul de care depinde succesul ei. Când ne referim la public, avem în vedere consumatorii, investitorii, angajaţii, furnizorii, legiuitorul, competitorii, membrii guvernului şi celelalte grupuri de care depindem.
Rolul profesionistului de PR este ca, într-un context dat de opinia publică, legile şi normele societăţii în care trăieşte, să conceapă campanii de comunicare şi mesaje care să susţină interesele organizaţiei pe care o reprezintă. Obiectivul său principal este acela de a obţine, atât în presa tipărită cât şi în audio-vizual, o acoperire media semnificativă şi cu opinii pozitive.
Guvernanții ne vor vegetarieni cu de-a sila!
-
Dacă alte modificări la politica bugetar-fiscală au fost reflectate mai
mult în mass media atunci modificarea aplicată la articolul 96 al codului
fiscal a...
Acum 9 ani
Sper sa devii si tu un profesionist de PR! Succes.
RăspundețiȘtergereFoarte reusit blogul tau.
RăspundețiȘtergereBuna, subiectele sunt interesante pe blogul tau.
RăspundețiȘtergere